Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 12. april 2013

Så skal der stemples !!

Så skal der stemples .....vi er igang med at stemple løs på Panduro Hobbys scrapbooking blog.
Så kig endelig forbi, og se hvad de andre designere har gang i og deltag i vores konkurrence, hvor du kan vinde et gavekort på hele 200 kr. til Panduro Hobby.

Jeg er tilbage igen efter en hård omgang. Har været så glad for, at søde Ravn har taget over og vikarieret for mig.

Her er hvad jeg har fundet på til denne gang. Et kort og en tilhørende æske, som kan bruges til mange forskellige anledninger....fødselsdag...dåb....ja det er jo helt op til en selv.

 
  
 
 
Der kommer flere billeder snart, men billederne driller mig, så jeg skal lige arbejde med dem.
 
Rigtig god dag og scrappelyst.
Dorte / dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Sikke da en skøn ide. Nu sidder jeg jo nærmest og ærgrer mig over, at jeg har solgt flere af mine små clear stamps ;)
    Heldigvis har jeg så mange andre gode stempler, så mon ikke, jeg skal have prøvet den model :)
    Tak for skøn inspiration

    SvarSlet
  2. Great idea with the box!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message