Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 26. april 2013

Layout tid

Så er det layout tid på Panduro Hobbys scrapbooking blog.

Kig forbi bloggen og deltag i vores konkurrence. Du skal blot lave et layout der har mindst 3 lag.
Der er ingen andre krav.

Her er mit bidrag. Jeg har lavet det til en sød pige, der snart skal konfirmeres. Det er blot det første layout til hendes scrapbog hun får i gave. Det er en minde bog og har layouts fra hun blev døbt og så til hun bliver konfirmeret.



Jeg er helt vild med det nuttede papir, hvor der også findes stempler til.
Så kig forbi Panduro Hobbys scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt, og se også hvad de andre skønne designere har fundet på.
 
Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap
 

1 kommentar:

  1. Sikke et yndigt LO. Mange rigtig fine detaljer. Det LO bliver hun da helt sikkert rigtig glad for at få. :)
    Du må ha' en rigtig dejlig aften søde
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message