Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 1. februar 2013

Valentines day på Panduro Hobbys scrapbooking blog

Ja det er jo tid til Valentines dags projekter, hvis man skal nå, at få lavet nogen.

Jeg synes det er romantisk, og jeg har lavet et lidt anderledes Valentines day´s projekt.

Jeg har lavet en hjerteæske med hjerteslikpinde ned i , med hver deres lille besked om kærlighed. Alt fra jeg elsker dig til en lille romantisk oplevelse.

Hvis du vil se hvilke materialer jeg har brugt, så kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Her kan du også se de skønne projekter, som de andre designere har lavet.


Jeg har sværtet alle kanterne med distress ink, fired brick.


Limet rødt basic bazzill karton på kanterne.

Oven på det røde karton, har jeg limet mønstret papir på.

Den øverste hjerte kant har fået rødt paper tape.
Inden i har jeg limet papertape, Love i bunden og på den øverste kant.



Inden i æsken har jeg lagt små hjerteslik pinde.

De har hvert deres romantiske/kærlige budskab om alt fra :
Jeg elsker dig, til en lille oplevelse.


Her det færdige resultat.

 
Jeg håber, at I kunne lide min ide og min billede-tut.
 
Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap
 

4 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig flot lavet, og hvem ville ikke elske at få sådan en, og det er en rigtig god ide med alle de små noter med beskeder på med slikkepindende.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det hjerte bare sødt. Rigtig fin ide at sætte de små Love-hilsner rundt om slikkepindene.:)
    Forsat rigtig dejlig aften
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød.. hvem mon skal have den lille sag?

    SvarSlet
  4. Skøn kærligheds æske, håber modtageren bliver glad:-)
    God søndag

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message