Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 4. januar 2013

Kreativ opbevaring af scrap-ting

Så er vi gået igang med 2013.....og har skudt årets første konkurrence igang.

Så kig endelig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og vær med i konkurrencen om et gavekort på 200 kr.

Denne gang er emnet: Kreativ opbevaring af scrap-ting.

Jeg har pyntet et skrin med rum i, og bruger det til knapper. Jeg har mange knapper og det var på høje tid, at jeg fik ordnet dem.

Jeg er vild med papiret fra Panduro Hobby der hedder Farm. De er så søde alle de skønne dyr, og jeg har valgt grissebasserne....!



Jeg har fjernet låsen inden jeg gik igang med at pynte æsken, det giver en flottere finish, da man så ikke behøver at skære til uden om låsen, men har en fin flade at pynte på.


Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt, og se hvilke skønne ideer de andre designere har fundet på.

Rigtig godt nytår og god scrappelyst
Dorte/dot-scrap

3 kommentarer:

  1. Lækker æske til knapper...dejligt at få styr på tingene:-)))
    Godt nytår.
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Super lækker knappeæske du har lavet. En god ide. Men jeg er sikker på at min nok skal være en del større før den kan rumme alle min knapper. ;O)
    Knuz

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message