Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 19. december 2012

Juleknallert som værtindegave


Så er det blevet den 19. december og endnu en dejlig julelåge skal åbnes
 i vores julekalender på Panduro Hobbys scrapbooking blog.

Det er mit sidste indslag til kalenderen og jeg har valgt, at lave en juleknallert der kan bruges bla. som værtindegave i denne søde juletid.



Kig forbi Panduro Hobbys scrapbooking blog og se hvordan jeg har lavet disse juleknallerter.
Der er et link til skabelonen jeg har brugt, samt en billede-tut over hvordan jeg har lavet dem.

Rigtig god jule-scrappelyst
Dorte/dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte værtindegaver du har lavet. :)

    Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Hei

    Jeg er så heldig å ha vunnet Julekonkurransen hos Panduro, men når jeg sender e-mail får jeg en feilmelding om at den ikke blir sendt til mailadressen din.

    Tar du kontakt med meg på beabra@tele2.no ?

    Hilsen Beate aka Beacarona

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message