Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 13. december 2012

Flet et "julekort"

Så er det min tur til, at åbne en låge i vores julekalender på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Da jeg var barn, flettede vi en masse julehjerter hjemme. Jeg nød at sidde og flette dem og bagefter hænge dem på juletræet.

Nu kan man jo heldigvis flette så mange andre ting, og jeg har valgt at flette "et julekort".

Jeg har flettet helt normalt, og har derefter brugt en firgurstanse (rund) og punched ringen ud og sat den på julekortet som vist herunder.

Jeg synes 3D motiverne med nisserne er så søde.


Kig forbi Panduro Hobbys scrapbooking blog og følg med i vores julekalender.

Der kan du også se hvilke materialer jeg har brugt til dette "flettede julekort".

Rigtig god jule-scrappelyst
Dorte/dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message