Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 16. november 2012

Paper tape og/eller kapsler

Så er vi igang med at lege med Paper tape og/eller kapsler på Pandur Hobby´s scrapbooking blog.

Det er helt op til en selv, om man vil bruge både og eller kun en af tingene på sit projekt til denne konkurrence.

Jeg har lavet en slags jule-krans af papertape, og brugt en enkelt kapsel på mit kort.








Jeg har falset for oven på papirer som det fremgår af billedet neden under her, og har kun klippet op til falsen hele vejen hen.





Den lille krans på kortet er lavet på præcist samme måde, bare med noget af det smalle tape.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt, og se hvad de andre skønne designere har fundet på.

Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap

1 kommentar:

  1. Super sjov idé til brug af tape:-)))
    Vi ses meget snart:-))
    God søndag aften til dig:-)))
    Knus Lise

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message