Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 14. oktober 2012

Tøse kamera æske

Så er jeg tilbage med en lille tøse-fødselsdags æske.
Min mindste datter Camilla skal i dag til tøse-fødselsdag, og hun ville gerne have noget anderledes og sjovt med som gave.
Jeg kom frem til denne kamera-æske, hvor jeg har lavet et lille kort, og hvor der så er lagt penge i.



Jeg har lagt et link til skabelonen til kamera-æsken på Panduro Hobbys scrapbooking blog.
Hvor man også kan se, hvilke materialer jeg har brugt.

Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap

4 kommentarer:

  1. Så flott kamera æske!Tenker meg at hun ble kjempe glad for den

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlet
  2. Sikke en sjov ide :) Rigtig god søndag aften! Knus

    SvarSlet
  3. Super sød idé...håber at fødselsdagsbarnet blev glad:-))
    Knus Lise

    SvarSlet
  4. ja den var tøset og super skøn og fin den æske. go ide og flot lavet

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message