Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 10. oktober 2012

Taknemmeligheds gave til min søde læge Susanne

Kære alle.
Tusind tak fordi I kigger forbi.

Jeg er nu ved, at nå et meget vigtigt punkt i min livstilsændring siden min gastric bypass.

Jeg skal I dag til lægen, og have lavet bla. udskrift af, hvordan min vægtkurve er gået ned af fra start til slut.
Den 31. oktober er der gået 2 år siden min operation, og i næste uge d. 18. oktober skal jeg til 2 år´s kontrol på Privat Hospitalet Hamlet.
Jeg mangler at tabe mig ca. 500 g til 1 kg. og det skal jeg nok nå.
Så er der røget over 60 kg...og jeg skal så være vægt-stabil i 3 måneder, og derefter vil jeg blive indstillet til, at få opereret overskydenden hud af omkring mave og få lavet bryster.

Jeg glæder mig så meget, og det har været alt det hårde arbejde værd.

Ud over min dejlige familie der har støttet mig i tykt og tyndt, så har min søde læge Susanne være der fra starten af, og har hjulpet mig igennem, mit livs største personlige forandring.

Derfor har jeg lavet denne æske til hende, som hun skal have i dag, når jeg skal op til hende.

Jeg har pyntet en chokolade æske, og lavet hjemmelavet sunde "rom kugler". Jeg har lagt opskriften i, så hun ved hvad det er hun evt. sætter tænderne i.

Jeg har også lagt et lille kort i, der kort beskriver min taknemmelighed.

Her er æsken:






Her 2 billeder der siger mere end ord. De er taget med 2 års mellemrum på samme strand på Kreta.



Tusind tak fordi du kiggede forbi.

Rigtig god dag og scrappelyst.
Dorte/dots-scrap

7 kommentarer:

  1. Kære Dorte
    Super flot æske du har lavet til din læge, og et endnu mere super flot resultat du har opnået. Det er fantastisk flot og slet ikke til at se, at det er den samme pige, der er på begge billeder:-)))) wauuuuuw
    Glæder mig til vi ses.
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Superflot resultat Dorte, det kan du være stolt af ;)
    Det er en dejlig si-tak gave du har lavet.
    klem Dorte

    SvarSlet
  3. Hold nu op en forandring, hvor er det bare flot gjort... Det kan du være stolt af.

    Hvor er den blevet fin æsken. Er sikker på din læge bliver glad. Vi laver også af og til "sunde" romkugler herhjemme. Til alles store fornøjelse ;)

    God dag

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin. Jeg er sikker på at hun blev glad for den! Sunde romkugler, det lyder interessant! Rigtig god weekend søde dig, nu ses vi jo snart i Høje Taastrup! :)

    SvarSlet
  5. Rigtig sød æske.... Og endnu engang tillykke med det store vægtskab

    SvarSlet
  6. Det er SÅ flot dit vægt tab! Stort tillykke med livstils ændringen.
    Lækker æske, du har lavet.

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn forvandling. Sød æske og dejlig tanke af dig. Jeg har også været forbi et par læger gennem de sidste 3 år som jeg har villet takke og har selvfølgelig også gjort det.
    Selvom de bare siger, at de jo gør deres job, så kan man godt klappe dem lidt på skuldrene, når de gør noget ekstraordinært.
    Tak for dine mange smukke kort til Cancerkort i øvrigt.
    Jeg er ved at blogge om dem nu :-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message