Dot-scrap´s world of creativity

tirsdag den 2. oktober 2012

Æske til kollega der er stoppet..!

Så fik jeg lige lavet en æske, til en kollega, der stoppede i sidste uge.
Ærgerligt for os, for hun var/er altid super glad og hendes smil luner.

Jeg håber, at de nye kollegaer tager godt imod hende, og at hun får de udfordringer hun ønsker sig.

Jeg ristede selv saltmandler og lavede daddel-kugler til hende. Hun blev super glad.

Jeg har brugt flere af de skønne nyheder som Panduro har fået hjem.










Kig forbi Panduro Hobby og se hvilke materialer jeg har brugt.

Rigtig god scrappelyst.

Dorte/dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Super smart med 2 rum i æsken!
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  2. Hej Dorte.
    Tusind tak for sidst. Det var en super hyggelig dag. Glæder mig til vi ses til SAM.
    Super skøn æske du har lavet. Jeg kan godt forstå at din kollega blev glad for den.
    God onsdag til dig:-)))
    Knus Lise

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message