Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 5. oktober 2012

Halloween tid på Panduro Hobby´s scrapbooking blog

Så er det Halloween tid på Panduro Hobbys scrapbooking blog.
Det er tid til uhygge mm.

Jeg har lavet en boks med håndtag, blyants pynt, pynt til viskelæder, poselukker og nogle kort.

Jeg har brugt noget skønt papir fra et Halloween sæt fra Panduro Hobby.
Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog, og se hvilke materialer jeg har brugt.

Her den samlede "pakke".


Her mine hekseben.....ja de blev næsten lidt mandlige...men synes nu de blev fine alligevel.
Se længere nede hvordan jeg lavede nederdelen og skoene. Benene tegnede jeg og klippede ud.







Jeg lavede skoene sådan her:


Faktisk rimelig let.

Sådan lavede jeg nederdelen.





Her er et link til Popcorn boksen, som jeg har brugt til, at lave Halloween boksen. Jeg har efterfølgende sat hank på.


Husk at kigge forbi bloggen og se hvad de andre designere har fundet på.

Rigtig god scrappelyst.
Dorte/dot-scrap

1 kommentar:

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message