Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 19. oktober 2012

Bjældeklang......!!!

Ja hvad er nu det for noget.....jo julen er kommet til min blog men især til Panduro Hobby´s scrapbooking blog, og temaet er denne gang: Julekort.

Jeg har lavet et rundt foldekort, et julekort med et foldet juletræ, som er foldet af en halvcirkel og så nogle hvor jeg har brugt de skønne nye julestempler fra Panduro Hobby.

Det bliver et lidt langt indslag, men jeg håber I har lyst til, at kigge med alligevel.

De runde clearstamps som jeg har brugt herunder, findes i flere variationer, og jeg synes de er super skønne.

Juletræet er lavet af en halvcirkel. Se længere nede i dette indslag, hvordan jeg har lavet det.






Her har jeg brugt nogle af de super søde julenisse clearstamps fra Paduro Hobby.

Baggrunden er taget fra en af de skønne nye blogge fra Panduro Hobby. Der behøves ikke særlig meget andet pynt, da de findes i de skønneste jule-motiver og er geniale til kort pga. størrelsen.



Jeg har lavet det foldede juletræ på denne måde:





Det runde falsede og foldede kort er lavet på denne måde:








Tusind tak fordi du holdt ud og kiggede med.

Kig forbi Panduro Hobbys scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt, og se hvad de andre søde designere har fundet på.

Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap

1 kommentar:

  1. Rigtig lækre julekort, du har lavet!
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message