Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 13. september 2012

Skrivebords "kort"

Hejsa....jep så er jeg retur med endnu et "kort".

Jeg har lavet dette skrivebords "kort", til en super sød fødselsdagspige.
Totalt inspireret af en af Panduro Hobby´s andre designere, skønne Stinne

Hun lavede for lang tid siden et super skønt skrivebord til min datter, da hun blev konfirmeret, og jeg har lige siden haft lyst til, at lifte hendes ide, (dog med lid af mine egne ideer til pynt)....og så kom anledningen endelig.

Her er en billede tut:





Jeg lavede en lille skablon med hul i, så jeg kunne markere hvor skuffe håndtaget skulle sidde, og på den måde, kommer de til, at sidde pænt under hinanden.


Jeg har brugt den nye skønne figurstanse, rund til, at lave en slags "håndtag" så man kan åbne skrivebords pladen og læse kortet inden i.



Jeg har limet træperler i bunde af skrivebordet som ben. Jeg synes det var lidt sjovt, at bruge 2 forskellige farver, der matcher det skønne papir, som er en af nyhederne fra Panduro Hobby. Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt.

skrivebordsunderlaget er lavet af en hvid firkandt og 4 små sorte trekanter der er limet på hjørnerne.

Vi unge er googlet og så har jeg lavet sider og limet dem inden i.


Neglelakken har jeg også googlet og har klippet 2 flapper ud...en på hver side, så de kan folde sammen bagpå, og vupti så kan neglelakken stå på skrivebordet.





Jeg lavede også lige et lille armbånd og lagde i en af skufferne.
Hun fik penge som lå i en af skufferne.


Rigtig god scrappelyst.
Dorte/Dot-scrap

3 kommentarer:

  1. WoW Du er såå flink !Veeeldig kreativt lavet.Likte alle de små detaljene på skrivebordet.

    Tusen takk for tipset om stativet.Det er mange som er utsolgt for de her,men et par har jeg kommet over.Syns de "spolene"til å ha båndene på er dyre her i norge...to stk 52 kr.Men stativet skal jeg få kjøpt snart!

    Riktig god helg
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlet
  2. How cute...hvor er det bare skønt...rigtig tøset...fantastisk idé:-)))) Jeg håber at modtageren blev rigtig glad.
    God weekend til dig.
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot og gennemført!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message