Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 5. september 2012

Opbevaringside ... !

Hej og velkommen forbi.

Jeg har i dag en lille ide til, hvordan man kan opbevare sine paper tapes.

Jeg er selv vild med mine paper tapes fra Panduro Hobby....og der er lige kommet super mange nye og skønne på lager.

Jeg har brugt Tilda´s båndholder til opbevaring af mine tapes. Jeg synes det giver et super godt overblik og samtidig synes jeg, at holderen pynter i scrap-værelset.



Jeg har den stående på en hylde sammen med holderen til bånd.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og få bestillingsnumrene på holderen og på de forskellige tapes.

Rigtig god scrappelyst

Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Fantastisk god idé og dekorativt ser det ud.
    Jer har flere end der kan være i min vita-wrap æske, så dette var måske en idé:-))))
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Den var super smart!Kjempe ide og takker for tipset.Passer den til bånd?For man kjøpt den i norge?


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message