Dot-scrap´s world of creativity

tirsdag den 25. september 2012

Højhælet sko med "sål-kort"

Det er blevet min tur, til at lave et ekstra projekt på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Vi kører i øjeblikket temaet: CAS

Jeg har dog valgt, at lavet et projekt der ikke er helt Cas-agtigt, selvom det er rimeligt simpelt og enkelt.

Jeg har lavet denne højhælede sko i anledningen af min nieces 20 år´s fødselsdag.

Jeg har lavet en ekstra sål, som så skal "agere" kort.





Her kan man se, at jeg har lagt en ekstra sål i skoen. Jeg har så skrevet en fødselsdagshilsen på bagsiden af sålen, og den er dermed blevet et kort.

Her har jeg taget sålen ud af skoen, så man kan se den tydeligere.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har anvendt.
Der er også et link her til skabelonen til den højhælede sko, hvis du skulle have få lyst til, at lave en selv.

Rigtig god scrappelyst

Dorte/Dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Super lækker, elegant og rigtig tøset sko:-))))
    Rigtig god idé til en pige fødselsdag, hvilke piger interesserer sig ikke for sko:-))))))
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Nej, en super ide, den vil jeg husk og prøve en dag.
    Ha en dejlig dag, Dorte

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message