Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 21. september 2012

CAS By Dot-scrap

Vi har lige skudt en ny konkurrence igang på Panduro Hobby´s Scrapbooking blog.

Temaet/emnet er denne gang CAS kort eller Layout.

Det har været en kæmpe udfordring for mig, at lære at begrænse mig. Jeg elsker jo at pynte løs.

Det har dog også været sjovt, at være "tvunget" til, at prøve noget helt nyt.

Panduro Hobby har fået nogle helt fatastisk lækre clearstamps hjem. Skynd jer ind og kig på deres webshop eller tag en tur ud i en af butikkerne. De er så lækre.

Her er nogle billeder af de kort jeg har lavet.









Husk at kigge forbi Panduro Hobbys scrapbooking blog, og se hvilke materialer jeg har brugt, og se hvad de skønne meddesignere har fundet på.

Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message