Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 10. august 2012

Drenget projekt

Hej hej og velkommen forbi.

Vi har et nyt emne og ny konkurrence igang på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Denne gang er det: Drenget Projekt.

Så skynd jer forbi, og deltag i konkurrencen om et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby.

Jeg har lavet dette drenget kort, som kan bruges til at give penge, gavekort eller en lille gave i.

Jeg er vild med robotter, så det skulle helt klart bruges på mit projekt denne gang.




De robotter er da søde ikk´?



Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt,
og se hvad de andre søde designere har fundet på.

Rigtig god scrappe-lyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message