Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 24. august 2012

Blomsterpynt

Panduro Hobby´s scrapbooking blog er vi klar med endnu en ny konkurrence, som jeg håber, at I får lyst til, at deltage i.

Denne gang er temaet: Alt er tilladt.

Dvs. man kan deltage med et hvilket som helst scrapbooking projekt.

Som de fleste der kender mig ved, så er jeg VILD med blomster.

Jeg har derfor laver en krans og en kugle pyntet med punchede blomster.

Her er en lille billede tut, der viser hvordan jeg har lavet kuglen: (det er samme fremgangsmåde med kransen):











Jeg håber,at I kan lide ideen og får lyst til, at prøve selv.
Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer, jeg har brugt.
Her kan du også se, hvad de andre designere har fundet på.

Tusind tak fordi I kiggede forbi.

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

3 kommentarer:

  1. Super ide. Både krans og kuglen er super søde.

    SvarSlet
  2. super søde krans og bold, fin fin ide

    SvarSlet
  3. Super flot ide, der skal godt nok punches meget :-) Jeg har lagt en tut ind på min blog til baby skoene som du spurte om.
    God weekend.
    Sanne

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message