Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 13. juli 2012

Sommertema på Panduro Hobby´s scrapbooking blog

Ja der er nogen der siger, at sommeren er over os....jeg ved at vi skriver juli måned, men det føles bestemt ikke som om, at det er sommer.
Det betyder dog, at jeg har haft mulighed for, at sidde inde og scrappe....hvilket jeg har nydt gevaldigt.

Vi starter en ny konkurrence op i dag på Panduro Hobby´s scrapbooking blog, hvor temaet er:
Sommer

Når jeg tænker på sommer så tænker jeg på blomster og is. Så jeg har lavet en ramme fyldt med blomster, der nu er klar til det helt rigtige sommerbillede og så har jeg lavet 2 kort med isvafler og 2 ispinde-kort.
Ja jeg gik vist lidt sommer-amok.


Nu er det så tid til, at udsende min efterhånden sædvalige advarsel om, at nu bliver det et langt indslag.....det er hermed gjort.

Der kommer her en lille billede-tut af, hvordan jeg har har lavet rammen og kortene.


Her er skabelonen til vaflen som jeg har tegnet. Den inderste del, er det hvide stykke af isvaflen, hvor "iskuglerne" skal sættes fast. De er sat fast med 3D puder.

Jeg har brugt en rund punch, som jeg så har skåret over på midten og hvor jeg har punched enderne.


Så er det bare at pynte løs.

Her et lille nærbillede af mit yndlingspynt lige nu.....kapsler

Her er kommer så lige et par billeder af blomster rammen.

Jeg farvelagde først rammen, og mens den tørrede gik jeg igang med blomsterne.


Der blev punched løs og limet sammen og så limede jeg også en perle i midten af hver blomst.
Så igang med at lime blomsterne på rammen. Jeg brugte limpistolen til det.


Her så det færdige resultat...klar til et sommerbillede.

Til sidst lavede jeg disse ispinde kort. Jeg havde nogle ispinde og synes de skulle bruges til noget.

jeg har brugt en scallop stanse i hjørnet så det ser ud til, at der er bidt lidt af isen.
Jeg har brugt en corner-rounder til det venstre hjørne af isen.


Husk at kigge forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt
og se hvad de andre designere har fundet på ud fra vores sommer-tema.
Deltag også i konkurrencen om et gavekort på hele 200 kr. til vinderen af vores konkurrence.

Glæd jer .......for i august kommer det nye Panduro Hobby katalog, men masser af skønne nyheder til scrap-folket......!!!!!
Jeg har set flere af nyhedere, og der er noget at se frem til...!!!

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message