Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 27. juli 2012

Pose-albums på Panduro Hobby scrapbooking blog

Så har vi gang i noget nyt og spændede på Panduro Hobby´s scrapbooking blog igen.

Ikke nok med, at vi igen sætter et gavekort på 200 kr. på højkant, så er vi også klar med et nyt tema:

Posealbums

Jeg har aldrig prøvet, at lave et posealbum, så jeg har virkelig hygget mig med, at lave hele to på samme tid.
To af min store datter Malenes klassekammerater som hun har gået i skole med fra børnehaveklassen til 8. klasse skal på efterskole, og skal derfor ikke fortsætte i 9. klasse sammen med hende. Så vi besluttede, at jeg skulle lave nogle minde-albums til dem, og jeg lavede derfor et pose-album til dem hver.

Her er så igen et langt indslag......ja...det er vist blevet reglen i stedet for undtagelsen..hi.!!!!




Jeg har foldet "guld" poserne så bunden er på den ene side og pose er
bukket halvejs og den side er modsat bunden.

Jeg har derefter lavet pap stykker som for og bagside til pose-albummene.

Alle sider er blevet sværtet.
Forstykket er limet på pappet, og så er det bare om at pynte forsiden, som man selv synes.

Her er der skåret og sværtet stykker til en af siderne i albummet.

Jeg har syet alle siderne/poserne sammen en af gangen på min symaskine.

Her et lille close-up.

Ved at sy siderne sammen, fremkommer der lommer på begge sider,
som kan bruges til rigtig mange skønne ting i albummet.

Her er så billeder af siderne i de færdig pyntede sider fra de 2 albums. 

ADVARSEL.......et mega langt indslag................!!!!!!!!!!!!

































  
 
Pyha.......så er "enden" nået.
Jeg håber, at I kan bruge nogle af ideerne til, hvordan man kan lave et posealbum.
Husk at kigge forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog, og se hvilke materialer jeg har brugt, og se også hvad de andre skønne designere har fundet på.

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message