Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 11. juli 2012

Herrekort!

Det er min tur til, at lave et lille ekstra indlæg på Panduro Hobby´s scrapbooking blog .

Jeg har ofte svært ved, at lave Herrekort. De bliver ofte for "pysse-nyssede"...men det er der en løsning på nu, for Panduro Hobby har fået noget nyt super fedt papir, der er meget anvendeligt til Herrekort. Det kan selvfølgelig også bruges til alt muligt ande.

Der er også nogle super fede clearstamps og så er der kommet alfabetperler. De er super skønne at anvende. Og mit farvorit pt.....deko-kapslerne.

Her er kortene:


Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har anvendt.

Super dejlig scrappe-lyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message