Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 18. juni 2012

Søde sager.....!

Hejsa....ja nu skifter jeg lige emne for en enkelt gangs skyld....dvs...det er stadigvæk noget med farver, noget kreativt og noget med at pynte...!!!

For et stykke tid siden, var der sommerfest på pigernes skole. Hvert år er der nogle forældre, der skal bage til et kæmpe stort fælles kagebord.

Så jeg lagde "hovedet i blød", og kom frem til, at jeg gerne ville forsøge mig med min første fondant overtrukne lagkage. Alle materialerne er købt hos Panduro Hobby. En pakke fondant fra Panduro Hobby passer præcist til en almindelig lagkage størrelse i 2 etager.

Her er den så...mit første forsøg: (javel ikke helt lige alle steder, men øvelse gør "mester"...hi!)



Jeg har i hvertfald fået blod på tanden, så jeg skal helt klart forsøge mig igen. Den kommer også til, at stå på cupcakes mm. Jeg har ønsket mig et kursus hos Specialkøbmanden til min fødselsdag i august......uha...måske en ny hobby...!

Dejlig dag.
Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message