Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 1. juni 2012

Grunge af Dorte

Velkommen forbi min blog. Jeg er altid så glad, når der er nogen af jer der kigger forbi.

Vi "skyder" en ny konkurrence igang på Panduro Hobby´s scrapbooking blog i dag.
Denne gang er temaet : Grunge....Så skynd dig forbi, og deltag. Der er et gavekort på 200 kr. på spil til vinderen.

Jeg har aldrig selv prøvet Grunge-stilen, men igen må jeg sige, at jeg nød at prøve noget nyt.

Jeg lavede denne miniature reol og et dobbelt slider kort.

Igen bliver det et langt indslag, så der skal bruge noget tålmodighed. Jeg vil forsøge at vise, hvordan jeg har lavet begge dele.



Billede tut til miniature reolen:

Jeg har brugt craftpaint til at male reolen med.

Derefter har jeg klippet baggrundene ud og sværtet alle kanterne inden de er
limet ind som baggrunde i alle rummene.

Derefter har jeg sat tissue tape på alle kanterne. Synes det ser godt ud og rammer rummene flot ind.



Nogle af detaljerne.....
Det lille trætog er blevet sværtet med distress ink, vintage photo.

Jeg er vild med de kapsler som Panduro Hobby har fået hjem. De er nemlig farvet på begge sider og kan derfor bruges til rigtig meget.


Masser af Tim Holtz pynt...jeg er vild med alt det metalpynt.





Billede tut på det dobbelte slider kort:







Der limes et pynte stykke oven på, og der skæres igen huller.


Det brun-mønstrede stykke, skal ligges ind under som vist på billedet, og der sættes to 3D puder ind i "revnerne" som vist på billedet herunder.

Det sidste lille stykke sættes oven på 3D puderne og der sættes en eyelet og et bånd i toppen af kortet,
og nu kan der så trækkes op i kortet.

Pyha....tusind tak fordi i holdt ud og kiggede med.

Husk at kigge forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog, og se hvad de andre designere har lavet og deltag i vores konkurrence, samt se hvilke materialer der er blevet anvendt.

God scrappe-lyst
Dorte aka dot-scrap

4 kommentarer:

  1. Super lækkert det hele. Jeg er også vild med TH´s metalpynt:-))))
    God weekend.
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare skøn din lille sætterkasse! Super fede detaljer! Og skønne tuts du har lavet.
    Rigtig god weekend. Knus

    SvarSlet
  3. Hej Dorte

    Wau hvor er det lækkert det hele - men især hylden har du været heldig med. Knus og god weekend

    SvarSlet
  4. Lækker, lækker sætter kasse. Så mange fine detaljer. Og fedt kort også, Dorte.
    Ha en dejlig weekend.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message