Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 25. juni 2012

"God ide ?". Opbevaring af promarkers....!

Hej med jer alle sammen.

Om det er en god ide eller ej, ja det er helt op til jer selv at bedømme.
Jeg er vild med mine promarkers og har vist alle dem som Panduro Hobby sælger.

Jeg har forsøgt mig på mange måder af finde frem til, hvordan jeg skulle opbevare mine promarkers, så de både var nemme at komme til, og så det var let at finde frem til den farve jeg ville bruge.

Jeg har brugt en "fed" trækasse fra Panduro Hobby. Jeg er vild med det "slidte og ridsede" look den har. Så simpel men alligevel chic. Den kan jo også pyntes hvis man har lyst til det. Jeg har valgt, at bruge den som den er. Så kan det være, at den bliver pyntet på et andet tidspunkt...men lige nu pynter den som den er.
Jeg har brugt en almindelig hullemaskine til, at lave de små runde "dutter" i enderne på mine promarkers, så det er let at se, hvilken farve det er.

Jeg har adskilt hver række med et tykt stykke pap.

Skønt med håndtag i begge ender af kassen. Den kan stå
eller ligge og er nem at tage med alle steder.


Mon ikke den bliver pyntet en dag

2 kommentarer:

  1. Det var da en super god ide! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide her. Det er altid et problem, hvordan vi opbevarer vores markere og blyanter, så de er nemme at få fat i, når vi skal bruge dem. Må se om ikke jeg kan få lavet noget lignende her, som passer in i rummet også. LOL.
    Tusind tak for ideen her, den er taget til efterretning, det er helt sikkert.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message