Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 18. maj 2012

LO efter Ravn´s skønne skitse

Jep....vi har "skudt" endnu en skitse-konkurrence igang på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Ravn har lavet en super dejlig skitse, så kig forbi Panduro Hobbys scrapbooking blog og deltag i vores konkurrence om et gavekort på hele 200 kr.

De af jer der kender mig ved, at jeg meget meget sjældent laver Layouts. Jeg må dog sige, at det har været super sjovt og noget af en udfordring for mig, at kaste mig ud i det, men det er helt sikkert ikke sidste gang, at jeg gør det. Jeg vil helt sikkert, forsøge mig med flere Layouts i fremtiden.

Jeg har taget udgangspunkt i Ravn´s skitse og brugt nogle lidt ældre billeder af mine to skønne piger Camilla og Malene.
Til Malenes konfirmation lavede jeg en mappe med billeder fra hendes fødsel til konfirmation, og det vil jeg også gøre til Camilla.
Dette Layout bliver sat i en mappe til hende.


Jeg har håndsyet korssting rundt i kanten af den store doily.


Blomsten er lavet med den skønne flower loom.


Det er super sjovt, og meget meget let, og så kan man lave blomster i mange forskellige
størrelser og med mange forskellige udseender.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvad de andre designere har fundet på, og se hvilke materialer der er blevet anvendt.

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Super sødt LO med mange dejlige detaljer.
    God weekend.
    Knus Lise alias fru Lilla

    SvarSlet
  2. Ja, fortsæt du bare med at lave L/O'er, det er du jo også dygtig til!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message