Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 9. maj 2012

Konfirmations taske, pung og minialbum

Hejsa og velkommen forbi min blog.
Det er jo store konfirmations-tid i øjeblikket, og i sidste uge var jeg til konfirmation.

Jeg havde lavet denne taske og pung til konfirmandinden og et minialbum der dækker perioden fra hendes fødsel til hendes konfiramtion.

Og ja.....som de sidste par gange....igen et mega langt indlæg.

Her rygsækken og pungen.





Lommen til "mønter" bruges som selve kortet/skrivefeltet.

Minialbum til konfirmandinden startende fra hendes fødsel til hendes konfirmation.














Tak fordi I kiggede forbi.

God scrappelyst.

Knus Dorte aka dot-scrap

6 kommentarer:

  1. Søde ting du har lavet til konfirmanden, Dorte. Jeg er lige blevet færdig med en sangskjuler til en konfirmation.

    Ha en god dag, og hils de andre i aften.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en sød gave ide... Ku jeg godt bruge en tut på.. Kan evt linke en til mig på min mail eller blog

    SvarSlet
  3. Super søde ting du har lavet i skønne tøse farver. Jeg håber, at konfirmandinden blev rigtig glad.
    God regnvejrs torsdag til dig
    Knus Lise

    SvarSlet
  4. Både rygsækken og pungen er da helt fantastisk - hvem ville ikke blive glad for at få sådan en gave. Findes der en skabelon eller en vejledning i hvordan de laves, som du vil af med??

    SvarSlet
  5. Oj, nogle fine ting,du har lavet.
    Tak for sidst!
    God weekend.

    SvarSlet
  6. nøj en lækker rygsæk - og et sødt album, er sikker på at hun blev vildt imponeret over dine evner ud i mini-er.
    KNUS

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message