Dot-scrap´s world of creativity

tirsdag den 17. april 2012

Let pung til en drengefødselsdag

Hejsa og velkommen forbi.

Jeg vil bare lige vise en lillle og let måde at give penge i fødselsdagsgave på.
Jeg har lavet en pung til en dreng. Man kan jo selv let lave en i en tøset version også. Så jeg synes, at det er en god ide, til både piger og drenge, og kan også bruges som holder til et gavekort.
Jeg har brugt magneter til at lukke med, men man kan sagtens bruge velcro eller lignende.





Jeg har lavet mønt-rummet om til tekst felt.


Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Først tusind tak for en super hyggelig weekend på SAM. Det var som sædvanligt rigtig hyggeligt at være sammen med dig.
    Dernæst en super sød pund og en rigtig god idé til både drenge og piger. Jeg syntes ,at jeg kender modellen:-)))))))) Sune er rigtig glad for sin. Det var sødt af dig at tænke på ham.
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den bare cool. Sikke en fantastisk god idé, lige til at smide i idébanken. Den skal ganske sikkert afprøves ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message