Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 20. april 2012

Bryllupstema på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Så er vi klar igen med et nyt tema på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Jeg har lavet en invitation eller et kort som kan bruges til bruden og gommen på dagen, et bord- og menukort. Det bliver igen et lidt langt indslag. jeg viser lidt længere nede i dette indslag, hvordan jeg har lavet hjertet med blomsterne.











Så er det bare om, at lime blomsterne på hjertet. Jeg har brugt mini limpistolen.

Jeg printede teksten ud på computerne.Og klippede ind i enderne i en spids.


Den fik lidt sværet rundt i kanten og så limede jeg den ovenpå blomster hjertet.

Håber I synes om ideen.

Husk at kigge forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har anvendt, og se hvad de andre designere har fundet på.

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Synes dit kort med de flotte blomster på er super flot!!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message