Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 29. marts 2012

Påske-kurv

Hej og velkommen forbi min blog.

Påsken står næsten for døren, og jeg elsker påske. Det er hyggeligt, at pynte op og jeg nyder at lave påskeprojekter i papir mm.

Jeg har lavet denne påske-kurv til min farmor der lige er blevet 91 år. Hun fik den i stedet for en buket blomster, og hun blive rigtig glad for den. Jeg lagde forskellige slags spiselige påskeæg ned i kurven.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog, hvis du vil vide hvilke materialer jeg har brugt.


Jeg har købt skabelonen på http://www.waltzinhmouse.blogspot.com/, der er utroligt mange søde skabeloner.
Brug dette link og kom direkte til skabelonerne HER

Kig forbi igen snart hvis du har lyst, jeg har et par påske projekter mere i "ærmet".

God scrappe-lyst og påske.

Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message