Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 12. marts 2012

Julen varer lige til påske...!!!

Jeg har stadigvæk et par juleprojekter, som jeg ikke har fået vist, og som man siger:
Julen varer lige til påske...!
Så her kommer lige lidt jul her i marts måned.
Jeg lavede disse æsker til min mands ,medarbejdere. Jeg synes, at de skulle have en personlig julehilsen fra os af. Så igang med æskerne. Kagerne og julekonfekten som er lagt i æskerne er også hjemmelavet.
Så en helt igennem hjemmelavet og personlig gave.






Her lige et billede af en lygtepose fra Panduro Hobby. Poserne er helt hvide, og så kan man punche og pynte som man har lyst til. Man skal bare huske, at ligge noget sand eller nogle små sten i bunden af posen, så den ikke vælter med tændt fyrfadslys i.
Jeg har limet et servietmotiv på, som var magen til de servietter, som jeg havde dækket julebordet med.



God dag og rigtig god scrappe-lyst.

Dot-scrap

1 kommentar:

  1. Ih sikke nogle skønne æsker fyldt med lækkerier! Og et fint julebord du havde lavet!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message