Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 3. februar 2012

Shabby Chic på Panduro Hobby´s scrapboking blog

Så er vi kommet i det romantiske hjørne på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Vi har et nyt tema: Shabby Chic
Så kig endelig forbi bloggen og deltag i vores konkurrence om et gavekort på hele 200 kr. til Panduro Hobby.
Du kan også se hvilke materialer jeg har anvendt på Panduro Hobby´s scrapbooking blog. Du kan også se hvilke skønne ting de andre designere har fundet på.

Jeg har lavet denne minikommode til bånd og blonder. Jeg har malet kommodens skuffer med magnet maling, og de små tags har magneter bag på, så de let kan flyttes rundt på eller helt tages af.

Jeg har sat små træperler under kommoden som ben.




Jeg har brugt det nye lækre mønster papir tape fra panduro på alle kandterne.

Jeg har brugt træperler og brads til kommodeskufferne.



Så kig forbi Panduro Hobbys scrapbooking blog, og deltag i vores konkurrence.

Rigtig god scrappelyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message