Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 1. februar 2012

Lidt forskelligt !!!

Jeg har fået lavet lidt forskelligt ved juletid, som jeg ikke har fået lagt på bloggen.
Så nu er I advaret, der kommer en blanding af forskellige projekter.

Begge mine to dejlige piger, er meget kreative på hver deres måde.
Hver Jul finder de på nye ting at lave til familiemedlemmer som julegave.

I år stod den på lys og sæber.

Vi købte 2 skønne pakker i Panduro Hobby en til lys-støbning og en til sæbefremstilling. Det var så let og utroligt sjovt. Det kan klart anbefales.

Vi støbte fine lilla lys.


Derefter var det håndsæbernes tur. Her med små tørrede rosenhoveder.

Her lavede vi klare blå sæber. Nogle som roser og andre med små fine plastik dyr inden i.



Fortsat dejlig dag.

Dorte aka dot-scrap

1 kommentar:

  1. Herligt at dine piger også er kreative! Hvor er det nogle fine ting i har lavet og det minder mig da om, at jeg vist også har sådan et sæbestøbersæt til at ligge et eller andet sted på fjerlageret i kælderen....måske skulle jeg finde det frem en dag :)
    Glæder mig til at se mere af alle dine kreative udfoldelser!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message