Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 20. januar 2012

Valentines Day på Panduro Hobby´s scrapbooking blog

Tiden bare iler der ud af, og inden vi får set os om, så er det februar og Valentines Day.
Jeg synes det er en hyggelig tradition. Jeg har denne gang valgt, at lave et pop-up kort, en rund æske og en lygtepose.
Endnu engang bliver det et langt indslag.




Forsiden af kortet.



Jeg har brugt det røde væv og blonder til at pynte inden i chokolade-æsken.


Her er der lys i lygte-posen.

Jeg har lavet den runde æske på følgende måde:








Jeg har brugt et par af de fede tekststempler fra panduro.


Sådan har jeg lavet pop-up kortet.




Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvad de andre designere har fundet på, og se hvilke materialer vi har anvendt.

Rigtig god scrappe-lyst
Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Sikke da en helt masse lækre ting du har lavet Dorte:-) Det kort er jeg noget varm på, den må jeg vist ha prøvet af, du laver det i 15*15?

    SvarSlet
  2. Waouw sikke nogle skønne Valentins kort og æske du har lavet. :O)
    Tak for tutteren...;O)Det kort må jeg prøve at lave en dag.
    Du må forsat ha' en dejlig søndag
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message