Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 6. januar 2012

Kalender tema på Panduro Hobby´s scrapbooking blog

Så er vi tilbage igen på Panduro Hobby´s scrapbooking blog med et nyt tema: Kalender (de 4 årstider).
Kig forbi bloggen og deltag i vores konkurrence, hvor der er mulighed for, at vinde et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby.

Jeg har valgt, at lave en kalender hvor der er en side pr. måned. Håber du har tålmodighed, for det bliver et rigtig langt indlæg.!!!!

Jeg har lavet kalenderen med udgangspunkt i en spiral blok. Jeg har så fjernet de sider der ikke skulle bruges, så der kun var 12 sider tilbage. De resterende sider har jeg gemt, da de er super fine til alle mulige andre scrap-projekter.






























God scrappelyst
Dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Super sød kalender med rigtig mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  2. ej hvor er den kalender bare lækker. Sikke nogle skønne sider.
    Tak for kalendersiderne. :)
    Rigtig godt nytår.
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message