Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 1. december 2011

Mit første "maleri"

Min kære mand spurgte mig for flere måneder siden, om jeg ikke kunne tænke mig, at lave et "maleri" til ham.
Jeg har aldrig prøvet at male før, så jeg sagde jeg gerne ville "scrappe" et billede til ham.

Så det kan jo egentlig ikke kaldes et maleri, men en mellemting mellem maleri og scrap.

Her er det så. I må meget gerne kommentere på det, da det er mit første forsøg. Vil jeg gerne have masser af kritik.




Teksten er noget som min mand og jeg har sagt til hinanden fra den dag vi mødtes.

I lys og mørke, I kulde og varme - for altid.

Det er vores interne kærlighedserklæring til hinanden.


Jeg har først farvelagt med hvid hobby lak og derefter brun og anvendt crackle glaze på hjørnerne så det krakkelerer.

Jeg skal helt klart forsøge mig med flere billeder lavet af den fede blok: The colorful life stack.

Jeg har brugt følgende materialer fra Panduro Hobby:
Crackle glaze: 990691
 Varnish glue/Laklim medium: 220563 (jeg har brugt denne til at arket med fuglene på selve lærredet, og bagefter har jeg malet et lag ovenpå så motivet er forseglet).
Fuglearket er fra den fede The colorful life stack: 360585
Canvas: 190176
Jeg har revet kanterne uden om motivet og sværtet med versacolor: Bark

Rigtig god scrappelyst.
Dot-scrap

3 kommentarer:

  1. Lækkert billede og sød kærligheds erklæring. Hvad siger til mand til billedet.....

    SvarSlet
  2. Wauh, jeg syntes det ser godt ud, er din mand tilfreds?? Fed tekst, den kunne jo godt bruges på kort;-)
    God 1. december
    Knus

    SvarSlet
  3. SUPER fedt billede og jeg ved endda hvor det kommer til at hænge.... Det kan du sagtens være stolt af - fed tekst!!!
    knus OG GOD JUL
    sTINNE

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message