Dot-scrap´s world of creativity

lørdag den 24. december 2011

julekalender 24. december, værtindegave af Dot-scrap

Velkommen forbi min blog her på juleaftens dag.

Hold da op december måned er bare ilet afsted, og jeg har hele tiden følt mig en smule bagud.
Der er heldigvis styr på det hele nu, og jeg glæder mig til julehygge i aften sammen med min skønne familie.
Vi bliver 12 personer hjemme hos os.

Jeg er så heldig, at jeg skal afslutte Panduro Hobby´s julekalender, og jeg har lavet denne te-æske, der kan bruges som eksempelvis værtindegave. Den kan nu også sagtens bruges til andet end te.....chokolade kunne også være en ide. Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt.







Skabelon til låget

Skabelon til selve æsken. Det skraverede skal skæres/klippes væk.


x                x

                                                                       x               x

Fold æsken så æsken ender med at se sådan ud. Det er en god ide, at false hvor der skal bukkes.
Klip de 4 linjer med x-markering, kun ind til første linje der mødes.


Jeg ønsker alle en fantastiske juleaften.

Juleknus
Dot-scrap 

1 kommentar:

  1. Sikke en smuk værtindegave. Den må jeg prøve at lave. Tak for tutten
    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.
    Juleknuz

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message