Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 9. december 2011

9. december zinkæske til stempler

Det er den 9. december og min tur til at komme med en lille ide til vores julekalender på Panduro Hobbys scrapbooking blog.

Jeg har pyntet en af de skønne zinkæsker. Sat ben på og nu opbevarer jeg mine panduro stempler i den.







Jeg har lavet hjørnerne til lågets æske på følgende måde:




Se hvilke materialer jeg har anvendt på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Rigtig glædelig jule-scrappe-lyst
Dot-scrap


2 kommentarer:

  1. Uha da, sikke en orden du har i dine stempler:-))
    Ser rigtig godt ud;-)

    SvarSlet
  2. skøn stempelæske du har lavet. Ja uha sikke en fin orden du har:) Mine stempler ligger pt. i en bunke inde i skabet.
    Rigtig dejlig 3. søndag i advent til dig og familien
    Knuz

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message