Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 4. december 2011

4. december (julekalender på Panduro Hobby scrapbooking blog) Minialbum af tags.

Det er nu blevet den 4. december og det er min tur til, at ligge et projekt på Panduro Hobby´s scrapbooking blog til vores julekalender.

Jeg har valgt, at lave et minialbum ud af tags og pynte det med det skønneste julepapir fra My Minds Eye fra Panduro Hobby. Det kan let blive en lille gave med billeder i eller gives væk så modtageren selv kan sætte billeder i.











Jeg har lagt de 2 tags ved siden af hinanden oven på noget kraftigt pap.
På den måde har jeg skabt de sider i albummet der ikke er lavet af tags.






Side for side har jeg sat skiftesvis 2 tags og papsiden ind.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt.

Rigtig god scrappelyst.
Dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Nej, et lækkert album, Dorthe. Så mange flotte detaljer, der skal hvis kikkes en gang til.

    Ha en dejlig adventsøndag.

    SvarSlet
  2. super lækkert album du har lavet.

    God december til dig

    Knus Mette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message