Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 19. december 2011

19. december og krympelast billede "tut"

Jeg kan slet ikke følge med tiden. Det er allerede blevet den 19. december og min tur til, at komme med en julekalender ide til Panduro Hobbys scrapbooking blogs julekalender.

Jeg har valgt at lege med krympeplast. Det var super sjovt. Det skal jeg helt klart prøve igen.

Jeg har lavet et te-lys kort eller som jeg kalder det: Jule-lys-kort. Jeg har fundet skabelonen HER




Inden i har jeg gjort plads til, at skrive en lille hilsen og limet et gameldags julemotiv, samt stemplet god jul.







Her kan man se forskellen på størrelsen af det stemplede motiv på krympeplast før og efter.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har anvendt.

Rigtig god jule-scrappe-lyst.
Dot-scrap

1 kommentar:

  1. Sikke et skønt te-lys-kort du har lavet. Skønne detaljer med det krympeplast.:)
    Rigtig dejlig december aften
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message