Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 14. december 2011

14. december Fimo ler "tut"

Ja så er det min tur igen, med et indslag til vores herlige julekalender på Panduro Hobbys scrapbooking blog.
Denne gang har jeg lavet en lille "tut" med fimo ler.

Jeg har længe haft lyst til, at forsøge mig med fimo-ler. Jeg har lavet 2 forskellige ting. Fimo ler giver uanede af muligheder.

1. Lakridskonfekt (som pynt på æske)
2. Flettede julehjerter (som pynt på bloklys)

Lakridskonfekt


Herefter er de samlet i lag. Den samme fremgangsmetode med de lyserøde lakridskonfekter.
Efter de hele er samlet skal de en tur i ovnen. Hvor længe og hvor varmt kan du se på den vejledning, der følger med pakken med fimoler.



Jeg har bøjet 4 smukke metalhjørner og lavet dem til ben på følgende måde:








Flettede julehjerter:







Prøv selv, det er så hyggeligt og sjovt.

Rigtig god jule-scrappe-lyst
Dot-scrap

3 kommentarer:

  1. Sikke fint pynt du har lavet.
    God aften

    SvarSlet
  2. En skøn gaveæske du har lavet. :)
    Hvor er de hjerter bare fine.
    Rigtig dejlig december aften
    Knus

    SvarSlet
  3. Super flot tut - og fed måde du har fået lavet pynt på. kan du og familien hvae en god weekend....

    KNUS

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message