Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 23. november 2011

Julelygte/julelanterne ala Ravn

Hej og velkommen forbi min blog.

Jeg er kommet i julehumør. Jeg er helt vild med den smukke lanterne, som Ravn lavede til Panduro Hobby´s scrapbooking blog. Du kan få skabelonen HER

Så jeg måtte bare forsøge, at lave en selv. Jeg lavede denne i røde/julenuancer. Den er blevet brugt som fødselsdagsgave. Jeg klistrede penge inden i låget, og så fik min datter den med til en pigefødselsdag i sidste uge. Den blev et kæmpe hit, så jeg er bare så glad.

Alle materialerne er fra Panduro Hobby. Kig forbi en af deres butikker eller webshoppen.


Jeg har sat en lille "kunstigt" lys (batteridrevet) ind i lanternen.




Rigtig god scrappelyst.

Dot-scrap

4 kommentarer:

  1. Den er da virkelig også sød, og en fantastisk idé til gave:-)

    SvarSlet
  2. Your lamp is wonderfull, il like it , it so beautifull
    have a nice day

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den lanterne bare fin. En skøn værtindegave. :)
    Du må ha' en skøn uge
    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin Dorte! God weekend

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message