Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 28. oktober 2011

Panduro Hobby scrapbooking blogs konkurrence nr. 24 / Julepynt

Ja så er vi igen klar med en ny konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Så skynd dig forbi, og se hvad designteamet har fundet på, og deltag også i vores konkurrence og få muligheden for, at vinde et gavekort på 200 kr.

Temaet er : Julepynt.

Jeg elsker jul og juletræer, og har derfor pyntet 2 julekugler, som skal hænge på vores juletræ i december måned.

Jeg har lavet en julekugle med små kræmmerhuse i og kunstig sne og med rhinsten på, den anden julekugle er pyntet med en bort, hvor jeg har brugt borderpunch og lavet små blomster med Panduro Hobbys nye blomster punches der findes i et sæt med 3 størrelser.







Jeg vil også gerne lige "slå et slag for " Panduro Hobby´s nye hjemmeside. Skynd dig at kigge forbi, og se den nye flotte side, der er blevet super flot og er nem, at finde rund på.

Du kan også tilmelde dig nyhedsbrevet og følge Panduro Hobby på Facebook.

Jeg håber, at I kan lide ideen.

Rigtig god scrappe-lyst.

Dot-scrap

1 kommentar:

  1. Super søde og inspirerende ting du har lavet.
    Tak for en rigtig hyggelig weekend på SAM og for din søde måde at være på også overfor Sune, han havde en super dag. Det var rigtig hyggeligt at møde dig og jeg håber at vi ses en anden gang.
    Knus Lise

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message