Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 2. september 2011

Panduro Hobby tema: Recycle eller Emballage

Vi "skyder" en ny konkurrence med et nyt tema igang ovre på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Så kig forbi, og deltag i konkurrencen og få muligheden for, at vinde et gavekort på 200 kr. til en Panduro Hobby.

Denne gang er det "genbrug eller emballage".

Jeg har brugt denne fine bølgepap æske, der engang indeholdt chokolade. Nu er den spist, og jeg synes æsken er så fin, og passer rigtig godt til temaet denne gang.


Jeg har embosset en super sød lille ugle med guld embossing pulver.
Se de nye uglestempler på bloggen og på Panduro Hobby. De er super søde.




 Et enkelt billede af æsken før jeg dekorerede den.
Se hvilke materialer jeg har brugt på: Panduro Hobby Scrapbooking blog.

Her kan du også se, hvad de andre designere har lavet.
Så kig forbi og deltag i vores konkurrence.

Scrap-knus
Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message