Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 16. september 2011

Ny konkurrence og nyt tema på Panduro Hobby´s scrapbooking blog

Vi er igen klar med endnu en chance for, at vinde et gavekort på 200 kr. på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Denne gang er temaet: Stemplede motiver.

Du bestemmer selv om du vil lave et kort, et layout, en æske eller noget helt andet, så længe der er mindst et stemplet motiv på dit projekt.

Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvad de andre designere har fundet på, og se hvilke materialer jeg har brugt.

Jeg har opbygget et billede med stemplede motiver og pynt. Jeg har varm embosset rammen og stemplet ned i den varme masse. Jeg har først smeltet embossing pulveret og har derefter stemplet ned i den varme masse med et mønstret stempel med blade som først er "dyppet" i Clear embossing puden.









Rigtig dejlig dag og tusind tak fordi du kiggede forbi.

Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flot ramme med embossingen, det må jeg prøve at lave en dag! Rigtig god weekend til dig søde!

    SvarSlet
  2. Super flot ramme du har lavet. En fed teknik.
    Du må ha' en rigtig dejlig uge
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message