Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 30. september 2011

Efterår på Panduro Hobby´s scrapbooking blog

Hejsa og tak fordi du kiggede forbi.

I dag kl. 10:00 starter vi en ny konkurrence med muligheden for, at vinde et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby.

Temaet er: Efterår

Jeg har lavet et kort og pyntet en glaskrukke, i nuancer der minder mig om efterår (brune nuancer) og med blade der er faldet af træerne, samt mine yndlings i øjeblikket : Ugler.
Jeg er vild med ugler.

Baggrunden på kortet har jeg selv lavet, med hjælp fra en træskabelon fra Panduro Hobby. Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har brugt, og for at se hvad de andre designere har lavet.

Jeg håber, at du også har lyst til, at deltage i vores konkurrence.


Til kortet sværtede jeg nogle fine grønne blade, så de fik en mere efterår´s brun nuance.
Jeg har brugt distress ink.

Til glaskrukken har jeg brugt sweet-owl papirer som jeg er fuldstændig vild med, og jeg har viklet bånd rundt om papiret, som vist på billedet herunder.

Jeg har brugt en super lækker skabelon med et træ fra Panduro Hobby og har sværtet med distress ink og grøn versa sværte, som vist herunder. På den måde har jeg "skabt" en hjemmelavet baggrund.





På låget af glaskrukken har jeg brugt nogle skønne hvide blomster fra Panduro Hobby som også har fået distrss ink så de virker lidt mere efterår´s agtige.

Dette ugle stof kan jeg slet ikke stå for. Det er simpelthend så sødt og nuttet.

Jeg håber I kan lide kortet og glaskrukken.


God scrappe-lyst
Dot-scrap

1 kommentar:

  1. Jeg kan virkelig godt lide det træ, du har lavet på baggrunden af dit kort.
    Det ser super flot ud!
    Tak fordi du har vist, hvordan du har gjort! Det er jo slet ikke så svært, som det ellers kunne se ud til. :-)
    Jeg skal helt sikkert til at arbejde mere med skabeloner/stencils igen.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message