Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 24. juni 2011

Pynt, glitter mm...fra negle til Scrapbooking

En rigtig sød veninde har sin egen negleklinik hjemme i privat. I forbindelse med min store datter Malenes konfirmation, fik både hun og jeg lavet super flotte negle hos Dorthe.

Da jeg så alle de sjove, spændende og super flotte ting der findes til negle, kom jeg straks til, at tænke på hvordan disse materialer kan anvendes i scrapbooking verdenen.

Super mange af hendes negle-materialer kan nemt bruges til scrapbooking.
På kort, Layout og eksempelvis som glitter på blomster.

Jeg vil over sommeren vise nogle projekter, hvor jeg bruger materialer fra Dorthe. Så om du vil have lavet super flotte negle eller købe nogle af de skønne produkter så kig forbi Dorthe´s hjemmeside og køb løs.
http://www.nailart-shop.dk/

Der er fede halvperler, små stjerner, glitter, små kugler og meget meget mere

Her er et shakerkort, som er lavet med materialer fra Dorthes nailart-shop.



Her er et par billeder af nogle af de skønne materialer:





Disse er lavet af fimo-ler. De findes også i stænger så man selv kan skære motiverne i den størrelse man har lyst til.



Rigtig god købelyst.

Dot-scrap

1 kommentar:

  1. sikke nogen fine ting du har lavet mens jeg ikke har haft net....

    knus og kram stinne

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message