Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 18. marts 2011

Home decor konkurrence nr. 9 på Panduro Hobby scrapbooking blog

Hejsa og rigtig dejlig fredag.
Vi tager endnu en omgang over emnet: Home Decor på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Jeg har lavet dette cupcake album til min store datter der snart skal konfirmeres og som er vild med amerikanske cupcakes.




Jeg har fyldt albummet med forskellige opskrifter på cupcakes.

Se hvilke materialer jeg har brugt og hvad de andre designere har lavet på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Rigtig dejlig fredag og weekend.
Knus
Dot-scrap

1 kommentar:

  1. Mums Dorte, nu sidder jeg her og bliver lækkersulten;-)
    Tar vist bare lige en pære:-)
    Et dejligt mini album.
    Er du klar til konfirmationen??
    God søndag
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message