Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 4. marts 2011

Home Decor for Panduro Hobby, Dot-scrap

Hej med jer.

Så er vi tilbage på Panduro Hobby´s scrapbooking blog med en ny måned og nyt tema. I hele marts måned bliver emnet for de 2 konkurrencer : Home Decor
Du kan deltage med et hvilket som helst projekt, bare det kan høre ind under emnet.

Jeg har lavet denne Krydderurte æske, som jeg skal have stående i min vindueskarm i køkkenet, så jeg let kan nippe friske krydderurter til madlavningen.

For at se hvilke materialer jeg har brugt, skal du kigge forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog. Her kan du også se hvad de andre designere har fundet på.

Jeg har limet træperler i bunden af trækassen, som skal fungere som ben.


Jeg har sat 3 små plastik æsker inden i trækassen, så jeg kan vande mine krydderurter. Du kan også beklæde indersiden med plastik. Det er helt op til dig.

Rigtig dejlig fredag.

Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message