Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 4. februar 2011

Valentines day ideer , Panduro Hobby

Jeg har lavet et Valentines sæt til Panduro Hobby´s scrapbooking blog bestående af :

- et drejet/knækket easel card/kort
- gavepose med chokolade i
- magnetisk valentines 3 på stribe spil

Her er billederne af mit valentines sæt og det fremgår også af billederne hvordan jeg har lavet det drejede/knækkede valentines kort og magnet spillet.

For at se hvilke materialer jeg har brugt og hvad de 3 andre skønne designere har fundet på skal du gå til Panduro Hobby´s scrapbooking blog.















Rigtig god fornøjelse med jeres valentines projekter.

Scrap knus
Dot-scrap

3 kommentarer:

  1. Hvor det fint dorte. sååå romantisk :-) Håber ikke du manglede din spellbinders ?

    Rigtig god weekend, vi ses jo snart

    knus Jayne

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare lækkert Dorte. Jeg må prøve det "skæve" kort...
    God weekend.

    Mette

    SvarSlet
  3. ÅH, den kærlighed:-)
    Ja så må vi jo igang med de skønne kort. Lækkert med easel kortet du har drejet:-)
    God søndag

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message