Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 16. februar 2011

Scrap-n-dream scrap messe

Hej med jer.

Først og fremmest tusind tak for en skøn scrap messe i lørdags. Det var super hyggeligt, at snakke med så mange dygtige scrappere og blive inspireret af jer alle. Til dem der ikke var tilstede, så var vi 99 kvindelige scrappere og en enkel ung mand....hold da op han klarede det flot, især med tanke på, at han var den eneste af hankøn mellem alle os andre.

Der var 4 konkurrencer. 2 kortkonkurrencer og 2 layout konkurrencer.

Jeg deltog i den ene kortkonkurrence der var en skitsekonkurrence.
Jeg var så heldig at vinde konkurrencen. Præmien var 11 stempler fra Stempelkælderen, en mini pad/blok med papir til kort og en dekorations glitterspray.
Her er et par billeder af mit vindende pop-up kort.




Tusind tak for en skøn dag alle sammen.

Scrap knus
Dot-scrap

6 kommentarer:

  1. Ja og det var også bare SÅ NUSER. Hemmelig afstemning eller ej - jeg ved godt hvad jeg stemte på =0) TIL LYKKE med præmien og æren. og JA det var en superdejlig, hyggelig og skøn dag.

    SvarSlet
  2. Hold da helt Maude hvor er det lækkert.... kan da godt forstå du har vundet.. Men er nu ikke i tvivl om at der nok også har været nogen hårde konkurrenter :-)
    Nåede desværre ikke over at sige hej... eller måske jeg er gået forbi uden at kunne kende dig ???
    Glæder mig til vi ses næste gang
    Knus Jayne

    SvarSlet
  3. Ups jeg glemte da helt at stemme! Men selvfølgelig vandt du da med dette fantastiske kort, du er bare så knagdygtig Dorthe! Tak for super hyggeligt selskab de få øjeblikke jeg sad ned ved bordet! ;)

    SvarSlet
  4. Super flot kort - kan godt forstå du vandt!!! KNUS

    SvarSlet
  5. Skønt kort, tillykke med præmien.

    SvarSlet
  6. Det er også et kanon flot kort. Føler mig lidt uden for når i andre er til crop et andet sted. Godt der var en Skaga Scrap her oppe.
    Husker tydeligt hvor sød og hjælpsom du var jeg fik lov at prøve dine H2O farver første gang jeg mødte dig til Scrap n Dream.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message